Web-tv KNGF-richtlijn Nekpijn

In het streven naar kwalitatief hoogwaardige en uniforme fysiotherapie voor patiënten met nekpijn is zeer recent de eerste KNGF-richtlijn Nekpijn gelanceerd. Over deze nieuwe richtlijn gaat deze web-tv – heet van de naald!

Dr. Arianne Verhagen, fysiotherapeut/manueel therapeut en epidemioloog, gaat over het hoe en wat van de richtlijn in gesprek met fysiotherapeut en manueel therapeut Jasper Bier. Beiden zijn auteurs van de richtlijn. Tijdens deze web-tv staat de opzet van de richtlijn centraal. Verder bespreken de twee experts hoe u de aanbevelingen uit de richtlijn kunt implementeren in uw dagelijkse praktijk.

• Opzet van de richtlijn
  • Implementeren van de aanbevelingen uit de richtlijn in uw dagelijkse praktijk
  • Tijdens de uitzending kunt u vragen stellen aan de experts

Binnenkort kunt u deze web-tv on demand volgen via BSL Fysiotherapeut Totaal

Sprekers

• dr. Arianne Verhagen, fysiotherapeut/manueel therapeut en epidemioloog
  • Jasper Bier, fysiotherapeut en manueel therapeut

Accreditatie
Accreditatie voor 2 punten wordt aangevraagd bij het CKR-KNGF (registers Algemeen en Manueel) en bij het Keurmerk Fysiotherapie.

Kosten
Deze web-tv-uitzending is onderdeel van het BSL Fysiotherapeut Totaal-abonnement. Abonnees van BSL Fysiotherapeut Totaal kunnen nu heel snel kennismaken met deze gloednieuwe KNGF-richtlijn!

Ook geïnteresseerd? Ga naar BSL Fysiotherapeut Totaal en krijg voor 155 euro per jaar toegang tot alle geaccrediteerde web-tv’s, e-learnings en online fysiotherapieboeken.

Ga voor meer informatie naar web-tv KNGF-richtlijn Nekpijn.

Wat is een web-tv?

Een web-tv is een online nascholing die u van achter uw computer volgt. Op uw beeldscherm ziet u zowel de sprekers als de begeleidende dia’s en soms ook foto’s of video’s. Op 24 november was deze web-tv-uitzending live te volgen, waarbij vragen konden worden gesteld aan de experts in de studio. Maar heeft u deze uitzending moeten missen? Geen probleem,want binnenkort komt de uitzending on demand beschikbaar via BSL Fysiotherapeut Totaal.